Alla inlägg den 28 maj 2008

Av J B - 28 maj 2008 21:13

Nu är de alldeles strax sängen för min del, orkar inte hålla ögonen öppna. Min underbara sambo håller på med mat så vi får matlåda imorrn, gjorde även lunchen till mig idag. Världens bästa! <3<3

Så nu tackar jag för mig ikväll och godnatt.

Av J B - 28 maj 2008 18:30

När klockan ringde imorse vid 5:50 så var jag inte ett dugg trött o gick upp på en gång, vilket förvånade mig. Frukost o göra sig klar för att väcka upp barnen vilket inte var de lättaste. Lämnade på dagis strax vid 6:30 och Melanie vart förskräckt då de inte var någon hon kände igen som tog emot dem så hon började ju gråta. Skyndade mig iväg till jobbet. Vart full rulle hela dagen, vart överallt o de har vart massor att ta in. Vart även sena med henne som jag gick med på em, så gick från jobbet 16:30. Jobbat mellan 6:45-16:30, hämtade upp barnen o sen gick vi hemåt. Fick bli pizza till middag idag, jag är sååå trött o matt i kroppen efter denna dag, men de har vart skoj. Blir att gå upp lika tidigt imorrn o köra dagen. Barnen ska snart i säng efter denna hel dag på dagis och sen tidig uppgång imorrn.

Duschen för min del efter de lagt sig, o sen blir de att mysa ner sig i soffan med älsklingen.


Ha en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards