Alla inlägg den 19 maj 2008

Av J B - 19 maj 2008 19:53

Dagen har vart lugn, har ju vart så sjuk trött. Ingen matlust heller. Så de har inte blivit så mycke ;( Hoppas de känns bättre imorrn. Tog mig ett bad tillsammans med barnen efter middagen. Sen har de inte blivit så mycke mera. La barnen för en stund sen o även ikväll slocknade Melanie utan ett ljud, återstår att se hur natten nu blir? Älsklingen är på träning. Ska ta mig lite the nu o få i mig lite vattenmelon iallafall.


Ha en trevlig kväll.

Av J B - 19 maj 2008 13:29

Aa vi begav oss ut på en promenad, ner till apoteket men de hade inte de jag skulle ha här, så vi fick gå ner till Norrstrand. Så vart iallafall en pormenad på 45minuter. För vi tog bussen hem därifrån. Alldeles matt i kroppen. Väl hemma så åt vi lunch, sen var de sovning. Melanie var upp vid 2 gånger, satt inne på golvet o lekte. Så var bara att lägga ner henne igen. Men hon somnade iallafall. Oliwer däremot har legat o fjantat så han har precis fått komma upp, blir bara så otroligt jobbigt då han blir så trött när klockan blir 16-17. Men men. Han som får vara trött då han inte vill vila.


Miss my baby! <3

Av J B - 19 maj 2008 09:01

Jag är verkligen T R Ö T T! Melanie vaknade strax före 02 i natt och stod o skrek utanför Oliwers dörr, så var in o la henne igen, en liten stund senare kommer hon in till oss och skriker. Hon somnade sen om efter det o lite skrik, 06:30 vaknade hon igen o låg o skrek då fick hon komma in o lägga sig, somnade om bara en liten stund, jag är såå trött. Hoppas de blir bättre inom några dagar o hon kan sova riktigt. Jag är inte alls van att vara uppe såå tidigt som de vaknar nu. Oliwer har vaknat tidigt ändå sen han slutade med nappen, han som alltid sovit länge på morgonen innan. Likaså Melanie sovit väldigt bra. Jag hoppas verkligen att de ändrar sig. Jag har sjukt ont i huvudet idag och halsen med. Solen skiner, men de är säkert svinkallt ute. Måste iallafall ut o få lite frisk luft.  * G ä s p a r *

Ovido - Quiz & Flashcards