Alla inlägg den 24 maj 2008

Av J B - 24 maj 2008 20:59

Älsklingen var iväg o träna imorse, så när han kom hem igen så vart deb ara duschen o käk o sen åkte vi strax efter 12 ut till skoghall o mötte upp svärmor & Torbjörn för de var marknad där. Så gick lite där, barnen åkte karusell och sen vart de korv innan vi skulle bege oss iväg en bit för att kika på fotbollen. Barnen var jätte snälla och busade järnet med att sparka boll o sen hade de sandlåda där med massa leksaker så de var perfekt. När allt var klart där så åkte vi hem till svärmor igen för att de skulle grilla så vi käkade där. Vi kom hem för bara en liten stund sen, så barnen åkte i säng på en gång. Jag och älsklingen ska svulla lite chips, dipp o godis. Så imorrn kan jag lova att jag ska ut o gå en riktigt lång promenad. Är ju endå trots allt lördag idag så man får svulla idag :)

För del delen så fick Melanie lägga sig i spjälsängen nu ikväll, får se om hon sover bättre inatt? Gör hon det, så får hon fortsätta med sin spjälsäng, hon är väl inte mogen ännu för större säng då. Vi får se hur de hela blir.


Ha en mysig kväll, för de tänker jag ha med min älskling! <3

Av J B - 24 maj 2008 08:31

Barnen fick vara uppe lite längre igår än vanligt för hoppades på att de skulle sova lite längre idag. Vart upp en gång inatt till Melanie, sen var hon uppe o traska strax efter 6. Oliwer en kort stund där efter. La om Oliwer men hörde han igen efter en stund, han brukar annars somna om en stund till. Melanie har vart super trött ända sen hon vaknade o så fort hon hållt på att somna om igen breve en så slog hon upp ögonen, precis som att de skulle vara jobbigt att somna om. Så ja, jag är måttligt trött o irriterad! Hon ska få sova i sin spjälsäng tills hon blir 18år!! Så känns de just nuu.


Bra början på en en solig lördag, nej fy faan!

Ovido - Quiz & Flashcards