Alla inlägg den 16 maj 2008

Av J B - 16 maj 2008 20:45

Sitter o mumsar vattenmelon o ska dricka the, invänta min älskling.

Barnen har precis fått lägga sig.




All kärlek till er!

Av J B - 16 maj 2008 17:23

Vaknade imorse vid 06 av massa ljud, så var ju tvungen att gå upp. Vem sitter inte då i vardagsrummet o leker? Jo Oliwer. Han kommer inte in längre o säger till när han är vaken o vill ha ny blöja. Så han fick sig en ny blöja o välling. Somnade om och vaknade gjorde jag igen av honom när klockan var 9:30. Så då var de dags att gå upp. Melanie vaknade i samma veva, så vi gjorde ordning frukost o sen gjorde oss klara. Tog oss en promenad ner på stan, Oliwer gick första 35minuterna, vilket gick kanon bra. Sen fick de blir att stå på brädan resten av tiden, sammanlagt tog de 60min att gå in till stan. Busade ca 1h i lekparken för att sen fika lite bullar som jag tog med åt barnen, själv mumsa jag frukt. Melanie slocknade i vagnen på väg från lekplatsen, så medans hon sov så kikade vi lite i affärer. Fick bli mcdonalds innan vi skulle handla o åka hem igen. Delade på ett happy meal då Oliwer käkar hamburgare o inte Melanie, då hon äter bara strips, så passade utmärkt för dem då de äter så lite. Min lunch bestod av drickyoghurt o mini morötter. Muums. Oliwer skrek rakt ut inne där oxå, där är morbror, och mycke riktigt så hann vi säga hej till han med innan han skulle iväg på tåget till Sthlm. Handlade hem dagens middag, sen tog vi bussen hem då de var svinkallt ute. Älsklingen åkte för en liten stund sen på match, så de blir en ensam kväll med barnen tills han kommer hem igen. Ska kika på lite tv bara o mysa i soffan.

Ha en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards