Alla inlägg den 29 maj 2008

Av J B - 29 maj 2008 18:01

Ja de var verkligen vart full rulle idag vill jag lova, hela fm traskade jag o en till runt, då alla var så nära så vart de mycke spring. Efter lunch fick jag köra runt runt runt, de är så mycke ställen o namn så de kommer ta en tid innan de fastnar, men de kommer. Var även iväg själv på att uppdrag, vilket kändes bra. Slutade vid 16, så var bara att gå o hämta barnen på dagis. Hem o pussas lite, visade även att pengarna kommit in. Så vi åkte iväg o hämta hem tvn som vi lagt undan o direkt efter det så åkte älsklingen på träning, vi har nyss ätit, så nu kikar barnen på bolibompa sen är de duschen för deras del. Så har man 2 dagar avklarade, har kvällen imorrn sen är inskolningen klar. Ska även på ett möte längre fram för alla vikarier. Chefen frågade mig även idag hur jag kunde jobba under sommarn, så hon kunde göra upp ett schema så jag kunde följa en rad, vilket känns skit skoj.


Nej nu tackar jag för mig just nu .

Ovido - Quiz & Flashcards