Alla inlägg den 27 maj 2008

Av J B - 27 maj 2008 19:45

Efter hämtningen på dagis så var vi ute o lekte, var massa barn ute så de gillade barnen, även Moa, Isac, och Tova kikade förbi. Så de var full rulle, 3 timmar satt vi ute o njöt i solen o lekte. Matdags o sen åkte vi och kikade på tv, så nu har man lagt handpenning på en. Känns otroligt skönt. Kom hem för inte allt för länge sen, så barnen fick duscha o nu ligger de. Jag ska själv ta o hoppa in i duschen o sen mumsa jordgubbar. Försöka lägga mig efter desperete housewifes så jag orkar upp då klockan ringer före 6 imorrn ..



Av J B - 27 maj 2008 12:13

Anledningen till att jag var nervös imorse var att jag vart på arbetsintervju imorse, då jag inte hört ett smack om de jag var på för några månader, då de skulle kontakta en i maj vare sig man fick jobb eller inte men inte hört något. Så ringde i fredags om ett intresse från min sida o imorse var jag iväg. Gick strålande, fick skriva anställningsavtal på en gång och första dagen jag ska gå bredvid är redan imorrn .. ville komma igång så fort som möjligt. Så imorrn ska vi upp tidigt, börjar redan 6:45 till 16. Sökte inom Carema hemtjänst. Så de ska bli kul att komma ut o få jobba lite, så trött på att gå hemma nu, så hoppas på massor med jobb.



Av J B - 27 maj 2008 07:47

Ja de vill jag lova, pirrar i kroppen!

Ovido - Quiz & Flashcards