Alla inlägg den 20 maj 2008

Av J B - 20 maj 2008 17:41

Regnar och sen kikar solen fram o så har de hållt på.

I vilket fall, så var vi ner o hämta barnen på dagis o sen gick vi hem o fikade då mormor hade köpt med sig fika. * kommer mitt dåliga samvete fram igen* Så gott, så de vart lite för mycke kanske, men men. Träning imorrn så de får vara så idag. Kan inte stå emot jämt. Sen var vi ut o Oliwer cykla lite, och sen vart de lite bandyspelande. Gick sen in för att påbörja maten, skjutsade sen mamma när älsklingen kom hem. Så ätit middag, älsklingen åkte nyss på träning och barnen är mega trött. Så ska snart göra dem klara för sängen, så de blir kika på bolibompa.

Sen ska vi allt mumsa jordgubbar ikväll. Muuuums.

Av J B - 20 maj 2008 11:46

Ja de har jag spenderat timmarna på här på morgonen, hemma nu iallafall .. packat upp allt o sitter o äter lite mexicana soppa o melon.

Hade tänkt mig ut på en promenad eftersom jag inte tränade nåt idag men självklart har de börja regna, och då tappade jag sugen. Så får sitta här o slappa. Ska hämta upp mamma vid 13 oxå, då hon ska lämna in sin bil på service, så hon ska spendera några timmar med oss.

Av J B - 20 maj 2008 07:37

Ja de vill lova, Melanie var vaken en gång bara o skrek till vid strax före 04. Sen kom hon in smygandes vid 7 imorse, utan ett ljud. Så de känns otroligt skönt att fått sovit mera. Dock har jag huvudvärk men är lite piggare än igår iallafall. Så nu är de dags för frukost o sen göra barnen klara för dagis. Blir lugnt med träningen idag, ska iväg o storhandla.


Ska ni göra ?

Ovido - Quiz & Flashcards