Alla inlägg den 6 maj 2008

Av J B - 6 maj 2008 19:39

Vart väldigt lugnt efter dagis hämtningen, Oliwer somnade i soffan vid 17:30 men de var ju bara att väcka liv i han om han skulle sova nu ikväll. Hade inte sovit nåt på dagis för hans retiga hosta. Strax innan 18 gick vi ut på gråden här då de skulle ha grillkväll, så vi åt korv med bröd och barnen har lekt med alla andra barn ute, spenderade nästan 1½ timme ute. Var bara in o göra barnen klara för sängen, så nu ligger det. Jag ska invänta älsklingen sen är de massa bra på tv! :) Har fått tagit Oliwers tv så länge. Ska ringa om tvn på torsdag får se vad dem säger.

Av J B - 6 maj 2008 11:27

När vi var på väg ner till dagis så ringde de och sa att min frisör var sjuk, så fick en ny tid på torsdag istället. Så typiskt. Men men, tog mig en promenad till gymmet på 45min och sen tränade 45min och slutligen solade, helt slut. Mamma hörde av sig, hon skulle ut på en del saker så hon kom förbi o hämta mig. Hade nog aldrig orkat gått hem igen. Så nu är de lunch som gäller för att få ny energi.

Av J B - 6 maj 2008 08:20

Ja minst sagt, riktigt irriterad är jag!

De bara small till i tvn igår och bilden vart helt svart! :(

Så måste ringa o höra mig för vad de kostar, om de är samma fel som förra gången så blir de inte billigt precis! Tur de gick på garantin förra gången.

IRRITERAD!!!

Ovido - Quiz & Flashcards