Alla inlägg den 15 maj 2008

Av J B - 15 maj 2008 17:38

Dagens middag idag bestod av ugnsstekt kyckling o sallad med lite fetaost för min del, barnen fick äta korv med bröd då Oliwer sa de efter dagis, med tanke på att de äter väldigt dåligt just nu båda två, så fick de bli den maten idag. Inge skoj att göra mat åt dem när de äter bara några tuggor annars. Så efter vi ätit klart så tog jag fram vattenmelon som jag köpte idag. Så gjorde jag lite till Melanie då hon aldrig ätit de förr o hon tyckte om de massor, gick ner en hel del för hennes del. Medans Oliwer, feg som han är o vill sällan smaka på nåt. - Men mamma jag tycker faktiskt inte om. Fick han iallafall att smaka o vem gillade det, jo såklart ville han ha mer. Han är bra rolig den där. :)

Vad har ni ätit för middag idag? :) Om de nu är nån som vill lägga en kommentar.

Av J B - 15 maj 2008 15:27

Aa de hade visning på allt de hade gjort på dagis o satt upp och fika med tårta o saft. Så de vart en liiten bit tårta. Attans! :) Tur man inte svullar jämt i sånt. Så nu kikar O på Monsters Inc och M pysslar. Älsklingen kommer väl snart hem med, tidig träning idag. Så har hela kvällen till att myysa. Lovely!

Av J B - 15 maj 2008 12:00

Ja de är frågan, vart kallt hela veckan tycker jag. Fast solen vart framme, men de är den inte idag. Saknar värmen från förra veckan o som de var ihelgen. Fryser ju ihjäl nu ju.

Alldeles hemkommen från gymmet, vart 60min träning. Så nu är de lunch som äts o sen är de duschen som gäller.

Ovido - Quiz & Flashcards