Alla inlägg den 14 maj 2008

Av J B - 14 maj 2008 20:00

Dagen har bestått av lek med barnen efter de vi kom hem från dagis. Sen mest tagit de lugnt. Barnen la sig redan vid 19 typ, då båda var trötta o ville ha välling o lägga sig. Älsklingen kikar på hockeyn, så jag bestämde mig för att ta en kortare promenad, sagt o gjort. Vart 30minuter, får räcka .. då jag gick 60minuter imorse, skönt med både morgon och kvällspromenad. Hade egentligen inte orken till att gå men att ligga o kika på hockey en hel kväll. Nej tack! Nu väntas duschen sen the o mys i soffan. Lite får jag väl offra mig att kika, mest bara för att få ligga nära älsklingen min. <3


-Godnatt!

Av J B - 14 maj 2008 15:06

Oliwer fastnar för olika ord, för inte allt för länge sen så var de mesta " jag vet inte" när man frågade han, "jag kan inte" fast han både visste o kunde.

Nu har jag märkt att de är "jaha" när man pratar med han o sen kommer bara de där ordet, han är så söt när han säger det. Han frågar väldigt mycket om hur mycke klockan är. De är bra roligt att höra han då han är i full gång med sitt.

Melanie tar efter o försöker säga massa ord, så de kommer ju massa ord som inte blir helt rätt men gud så sött de låter när han väl försöker och de blir på hennes språk, och mycket är nej för henne just nu. Mina älskade fisar! <3

Av J B - 14 maj 2008 10:12

Vi vart kvar hela matchen igår, kom hem strax före 21, var de direkt i säng  med barnen o vi myste ner oss i soffan o kikade på tv o åt paj.

Vart en tung natt, fått vart upp till Melanie några gånger, jag har sovit otroligt dåligt o drömt massor. Var extremt trött imorse när klockan ringde, varenda muskel i kroppen värker sen träningen igår, jag känner mig en gnutta förkyld o liite ont i halsen. Så ingen bra start på dagen, vad gör jag? Jo jag tar mig igenom en 60minuters promenad fast allt värker o tröttheten är extrem. Så nu är man helt slut. Blir att slappa tills hämtning av barnen.

Vill bara krypa ner i soffan o mysa in mig med min älskling, som jag saknar nåt otroligt mycke just nu. Lääängtar så tills han får semester, så vi kan hitta på massa skoj!

ALL KÄRLEK TILL MINA 3 UNDERBARA FISAR! <3

Ovido - Quiz & Flashcards