Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Feels good.

Av J B - 14 maj 2008 20:00

Dagen har bestått av lek med barnen efter de vi kom hem från dagis. Sen mest tagit de lugnt. Barnen la sig redan vid 19 typ, då båda var trötta o ville ha välling o lägga sig. Älsklingen kikar på hockeyn, så jag bestämde mig för att ta en kortare promenad, sagt o gjort. Vart 30minuter, får räcka .. då jag gick 60minuter imorse, skönt med både morgon och kvällspromenad. Hade egentligen inte orken till att gå men att ligga o kika på hockey en hel kväll. Nej tack! Nu väntas duschen sen the o mys i soffan. Lite får jag väl offra mig att kika, mest bara för att få ligga nära älsklingen min. <3


-Godnatt!

 
 
Ingen bild

Elin

14 maj 2008 20:16

Vad kul att dom pratar så mkt :)

 
Ingen bild

Jessiie

14 maj 2008 21:30

O har ju pratat massor läänge. han är knappt tyst en minut! :)
Kul att M kommit igång nu!

 
Ingen bild

jenny

14 maj 2008 21:31

Åh jag saknar att inte kunna gå en promis på kvällarna!Så skönt ju :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards