Alla inlägg den 9 maj 2008

Av J B - 9 maj 2008 19:05

Mamma kom hit o hämtade oss strax före 10 imorse då hon skulle klippa sig o jag direkt efter. Så vi tog oss en tur på stan medans hon klippte sig, sen vart de lek i lekparken utanför. Sen bar de av ut till dem. Var ute o lekte, mamma färgade håret på mig. Massor med bus o solning. Sen vart de grillat till middag. Hade ingen som helst lust till att åka hem då älsklingen slutade då han skulle iväg på en gång nästan på match, så slapp man göra mat idag. Har inte sett min älskling sen han åkte till jobbet imorse och han kommer hem sent ikväll. Saknar ihjäl mig efter han! <3

Tog mammas bil hem, så slapp hon köra hem oss, då vi endå ska ut dit imorrn o lämna Oliwer som ska sova över där. Melanie ska vara hos svärmor.

Nej nu ska jag mysa lite med barnen, då de inte vart nån vila för Oliwer idag, vart vaken sen 6:30 imorse, och Melanie lyckades bara sova 30min så de är riktigt trötta. Somnar nog ganska så snart.

Ovido - Quiz & Flashcards