Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

lördag.

Av J B - 24 maj 2008 20:59

Älsklingen var iväg o träna imorse, så när han kom hem igen så vart deb ara duschen o käk o sen åkte vi strax efter 12 ut till skoghall o mötte upp svärmor & Torbjörn för de var marknad där. Så gick lite där, barnen åkte karusell och sen vart de korv innan vi skulle bege oss iväg en bit för att kika på fotbollen. Barnen var jätte snälla och busade järnet med att sparka boll o sen hade de sandlåda där med massa leksaker så de var perfekt. När allt var klart där så åkte vi hem till svärmor igen för att de skulle grilla så vi käkade där. Vi kom hem för bara en liten stund sen, så barnen åkte i säng på en gång. Jag och älsklingen ska svulla lite chips, dipp o godis. Så imorrn kan jag lova att jag ska ut o gå en riktigt lång promenad. Är ju endå trots allt lördag idag så man får svulla idag :)

För del delen så fick Melanie lägga sig i spjälsängen nu ikväll, får se om hon sover bättre inatt? Gör hon det, så får hon fortsätta med sin spjälsäng, hon är väl inte mogen ännu för större säng då. Vi får se hur de hela blir.


Ha en mysig kväll, för de tänker jag ha med min älskling! <3

 
 
Ingen bild

Hellyh

26 maj 2008 14:13

Man måste vänja dem, det kan ta tid & innebära krångel som heter duga. Tror det är så för de allra flesta barn faktiskt. Men man väljer ju själv & det passar inte alla barn vid en viss ålder, utan det är ju olika. (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards