Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

Första dagen.

Av J B - 28 maj 2008 18:30

När klockan ringde imorse vid 5:50 så var jag inte ett dugg trött o gick upp på en gång, vilket förvånade mig. Frukost o göra sig klar för att väcka upp barnen vilket inte var de lättaste. Lämnade på dagis strax vid 6:30 och Melanie vart förskräckt då de inte var någon hon kände igen som tog emot dem så hon började ju gråta. Skyndade mig iväg till jobbet. Vart full rulle hela dagen, vart överallt o de har vart massor att ta in. Vart även sena med henne som jag gick med på em, så gick från jobbet 16:30. Jobbat mellan 6:45-16:30, hämtade upp barnen o sen gick vi hemåt. Fick bli pizza till middag idag, jag är sååå trött o matt i kroppen efter denna dag, men de har vart skoj. Blir att gå upp lika tidigt imorrn o köra dagen. Barnen ska snart i säng efter denna hel dag på dagis och sen tidig uppgång imorrn.

Duschen för min del efter de lagt sig, o sen blir de att mysa ner sig i soffan med älsklingen.


Ha en trevlig kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards