Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Vilket väder.

Av J B - 7 juli 2010 09:47

Det är idag, en klarblå himmel och de är lite för varmt för min del redan när klockan är 9 liksom. Hur ska denna dag sluta då?

Barnen är på dagis, jag ska ta mig en dusch sen ska jag följa hjärtat till sjukhuset vid lunch. Vid hämtning av barnen så blir det till att åka till en strand så vi får svalka av oss.


Måttligt sur är jag med på dem där idioterna som jobbar på försäkringskassan. Jag hade vab i början på maj då Melanie var dålig med magen och vi var inlagda. Och det har tagit sån tid, har fortfarande inte fått några pengar och förra onsdagen pratade jag med dem och då lovade hon mig att inom en vecka skulle jag fått pengarna annars skulle jag ringa igen. Så nu är vi här en vecka senare, fortfarande inga pengar och hon som jag pratade med sa att de står inget om att några pengar ska betalas ut och NU skickade hon det till en handläggare, alltså vad är de för fel på dem? Så nu får jag vänta ytterligare upp till 30dagar!! Det är ju fan inte klokt! Bara massa krångel så jag känner på mig att min sjukskrivning kommer säkert inte bli godkänd heller så jag får några pengar.

 
 
Hellyh

Hellyh

8 juli 2010 12:01

Fy för f.kassan Att de alltid ska ta sådan tid på sej, men när de ska ha pengar av oss då ska det gå fort som fan! Märkligt det där!

http://hellyh.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards