Alla inlägg den 14 maj 2010

Av J B - 14 maj 2010 12:32

Telefonen ringde här för måånga timmar sen och de var Moa som undrade om dem fick komma på besök, såklart fick dem det . De har nyss åkt hemåt, har fikat, snackat och barnen har lekt. Var lite blyga i början, var ju såå länge sen vi träffade dom sist. Men de släppte ganska fort. Kul att dem kom på besök, så nästa gång är de vi som åker till Kil för att hälsa på dem.

Nu har barnen fått lägga sig en stund, de har ju vart vakna sen 6 imorse så dem orkar med allt idag.

Av J B - 14 maj 2010 08:47

Jag är trött, jag förstår inte varför barnen inte sover när de väl får sova på morgonen.. Sen blir dem trötta och griniga när em börjar komma, och de är inte skoj. Vi är lediga idag men vet inte alls vad vi ska hitta på, detta väder gör ju en deppig med. Jag vill ha sol, man blir så mycke piggare då.

Så får se vad dagen har ett erbjuda?


Till em sen så ska svärmor iallafall hämta Melanie, hon ville låna henne över natten då de skulle ha Engla, så dem får busa. Oliwer ska iväg på sin första fotbollsträning idag vid 17 och sen får jag se om jag och han ska ner och kika på hjärtats match. Annars får de bli en mysig fredag kväll hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards