Alla inlägg den 15 maj 2010

Av J B - 15 maj 2010 21:57

Melanie vart hämtad igår strax vid 16 och kort därefter kom mamma och hämtade mig och Oliwer. Hans fotbollsträning gick bra och han var super nöjd med allt de hade gjort. Efter det så köpte vi en kebabrulle som vi delade på och sen åkte vi ner till hjärtats fotbollsmatch och kikade, eller jag kikade mest och Oliwer sparkade boll.


Idag har jag jobbat, så Oliwer har myst hemma med hjärtat.

Dagen gick väldigt fort, åkte sen hem och bytte kläder och vi åkte ut till skoghall för att hämta hem våran fis, vi fick även middag där så de var skönt.

Från att regnat i stort sett hela dagen så växlade vädret om och de vart smällvarmt, var riktigt jobbigt att vara i solen tyckte jag.

Hämtade sen upp Emma på vägen hem hit, så vi har ätit lite gott och nu har hon precis gått hem, barnen sover och hjärtat är och roar sig. Känner mig lite ensam, men men.


Melanie har även blivit hård i magen igen sen i förrgår, kommer bara små kulor, förstår inte vad de beror på.. Hon har då inte klagat på magen ännu iallafall, får se om de händer något snart.

Ovido - Quiz & Flashcards