Alla inlägg den 16 juni 2010

Av J B - 16 juni 2010 18:50

Stenhårt, hade fått papper om att de saknas en uppgift som ska fyllas i om min ansökan om HP. De klagar jag inte över, men när jag skickat in ett datum, alltså 60dagar innan beräknat datum för bebis och sen ska man få utbetalt för 50dagar. Så skrev dem ett helt annat datum och de blir 40dagar sammanlagt. Jag var ju tvungen att ringa och höra men hon visste inte varför dem gjort så. För hon höll med mig att de var konstigt och hon hade samma datum som mig när hon räknade. Så nu skulle en handläggare ringa upp mig, får se när nu de blir?

Sen har vi vart ute och barnen har cyklat och lekt med Alicia och Viggo. In och hänga tvätt, bädda rent i sängarna, maten skulle fixas och barnen skulle duscha så är jag helt färdig. De ska snart i säng och jag ska hoppa in i duschen och sen slappa på soffan resten av kvällen.


Snart fredag ..

Ovido - Quiz & Flashcards