Alla inlägg den 17 juni 2010

Av J B - 17 juni 2010 19:44

Slutade 14 idag och då hämtade mamma upp mig på jobbet, hämtade barnen och sen åkte vi och köpte nya tofflor till Oliwer. Körde hem mamma och hem och åt mellis, sen ringde "pappa" och ville ha skjuts hem och i samma veva ringde mamma och ville åka med till skoghall. ( Vi lånade deras bil ) Hämtade upp hjärtat och sen åkte vi till skoghall för att hämta våran bil som vart på lagning, ogillar bilar som går sönder för de kostar massa pengar ;( Mamma åkte sen vidare för att hämta upp brorsan som opererats idag.

Nu har jag packat klart barnens grejer så dem ska snart i säng, de ska spendera helgen hos mormor och morfar och vara ute på sjön och sova i båten hela helgen. Vi åker till sthlm imorgon bitti när vi släppt av dem hos mamma. Kan inte fatta att de är 9veckor sen vi var på UL här hemma och vi bokade 3D/4D. Imorgon är äntligen dagen här, som jag längtat.

Så nu ska jag packa mina egna saker sen ska jag ta mig en dusch.


Är så otroligt trött igen, spelar ingen roll hur mycke jag än sover verkar de som. Tröttheten kom tillbaks, var pigg ett tag men de höll inte i länge. Igår somnade jag på soffan före 20 och då är de verkligen illa.


Hoppas ni alla får en trevlig helg, för de tänker jag ha i sthlm.

Ovido - Quiz & Flashcards