Alla inlägg den 20 juni 2010

Av J B - 20 juni 2010 19:02

I sthlm som har vart toppen bra. Men de är skönt att vara hemma igen.

I fredags fick vi äntligen se våran kille på UL igen, de var en härlig känsla att få se via 3D/4D. Har suttit och kikat igenom lite bilder och hennes uträkningar på det hon mätt och han väger lite mer än vad man ska i denna vecka som jag är i, men de visade även att det är lite längre gånget om man ska gå på detta som hon mätte i fredags men hon ville inte ändra något datum för det. Så vi får helt enkelt se vilket datum han kommer till oss ;) Hon trodde han skulle väga runt 3200-3500g om han kommer i tid, men jag tar allt detta med en nypa salt.

Älskade lilla kille som jag längtar efter dig.

Har haft otroligt ont mellan bena nu i flera dagar, att gå på toaletten är en pina av att bara sitta ner. Känns som en fotboll mellan som trycker på, svullen och fy.

Vet inte heller om jag åkt på UVI, för de svider lite grann och ömmar. Ska ringa bm imorgon för att höra mig för.


När vi kom hem så vart Melanie så glad, springades och massor med gråt. Krama om mig och var lessen, så mina hormoner gjorde ju såklart likadant och jag börja gråta. <3

Dem har haft en toppen helg med mormor och morfar på båten.

Så nu ska vi bara mysa massor innan de ska sova.

Ovido - Quiz & Flashcards