Alla inlägg den 22 juni 2010

Av J B - 22 juni 2010 16:02

Igår ringde jag och pratade med bm och fick mig en tid idag i samband med föräldragruppen. Fick upp i gynstolen för en undersökning iomed att jag har så ont mellan bena. Men de var då inget, allt såg bra ut. Men våran grabb ligger ju så långt ner och trycker så när man böjer sig och hukar sig så känns de som en brännande känsla. Bäcken är inte lika stark heller då det är 3e graviditeten. Så ont mellan bena, ljumskar, ryggen och massa sammandragningar och ska de börja såhär när de är så många veckor kvar så vill jag inte längre vara med. Vill att veckorna ska gå i rasande fart så han kommer till oss nu.

Så på tisdag ska jag träffa läkarn för att se vad hon säger, bm tycker inte att de är lämpigt att jobba med så många sammandragningar som gör så pass ont :(

Nu ska jag gå ut och kolla till barnen och få njuta av lite sol, sen har de grillkväll har ute, så barnen ville ut. Blir för övrigt en väldigt lugn kväll annars.

Ovido - Quiz & Flashcards