Alla inlägg den 30 juni 2010

Av J B - 30 juni 2010 15:43

Imorse skulle barnen upp på dagis, så ställde klockan och dem var otroligt trötta då vi var på fotboll igår kväll och Oliwer somnade inte förens 21:30. Så skjutsade ner dem och sen hem en vända och sen körde hjärtat till sitt jobb sen åkte jag hem och kröp ner i säng och hade ställt klockan på 10 för att inte sova bort hela dagen. Slappade lite i soffan och vek tvätt. Tvättat 2 maskiner idag, och gjort något jag egentligen inte skulle göra. Men nu är det så, började plocka på Melanies rum och de hela slutade med att jag i stort sett städat hela dagen i omgångar vill säga. Plocka och slängde saker från Melanies rum, dammsugit, dammtorkat, torkat golv, rengjort toan. Så nu är hela lägenheten klar förutom vårat sovrum, som ska dammsugas, dammtorka, torka golven och bytas i sängen. Men de överlåter jag till hjärtat, jag är totalt slut och sammandragningar är mycket starka. Så nu ska jag pusta ut, snart hämta hem min fina familj och sen ska jag bara ta en dusch och slappa resten av kvällen.

Jag får helt enkelt skylla mig själv för att jag gjort för mycke idag men jag klarade inte av att se allt skit.

Ovido - Quiz & Flashcards