Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Tråkigt - Lista.

Av J B - 5 november 2008 14:46

1, Vad heter du? Jessica
2, Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Jadu, jag är nöjd med mitt namn.
3, Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Mamma ville Yasmine, men inte pappa så han valde jessica.
4, Vilket stjärntecken är du? Stenbock.
5, Vilken årgång är du? 83:a.
6, Vart bor du? Karlstad
7, Bott utomlands? Nej.
8, Flyttat antal gånger? Oj, orkar faktiskt inte räkna dem.
9, Vart skulle du vilja bo? Trivs i Karlstad.
10, Vilken skolklass? Går inte i skolan.
11, Vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte, o vet inte ännu?

Utseende

1. Hur lång är du? 178cm.
2. Hur mycket väger du? -
3. Hårfärg och frisyr?
Mörk brunt, till axlarna typ o sne lugg.
4. Ögonfärg? Blå.
5. Mest nöjd med? -
6. Minst nöjd med? typ allt.
7. Skostorlek? 40.
8. Glasögon? nej.
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Ja en piercing i tungan o 5 tatueringar.

Favoriter
1. Filmer? De finns många.
2. Låtar? Lika där, många.
3. Årstider? Sommar.
4. Mat/dryck? Vatten, de finns även där mycke gott.
5. Djur? Hund
6. Färg? Varierar, just nu grått.
7. Parfym? Varierar även där.
8. Tv-program? Prison break, desperate housewifes.
9. Ämne i skolan? Gillade aldrig skolan.
10. Sysselsättning? Mysa med familjen.


Kläder
1. Vad använder du just nu för jacka? Vinterjacka av märke Everest.

2. Vad använder du just nu för skor? Uggs.

3. Favoritfärg på kläder? Grått.
4. Favoritmaterial på kläder? Mjukis.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Inge speciellt.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? De varierar, blir mest till barnen.
8. Favoritmärke? Inge speciellt.
9. Vad har du för byxstorlek? 28 i jeans.
10. Vad har du för tröjstorlek? Medium.


Ditt rum - sovrummet.
1. Stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan.
2. Vilken färg på tapeterna? typ beige med bård, ( vill göra om )
3. Vilka färger går husets inredning i i övrigt?
Orka skriva ner det.
4. Favoritmöbel i huset och varför? Stora fotöljen & sängen.
5. Vad vill du ändra där inne?
Vill göra om mycke.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Nej
b) Video/dvd? Nej
c) Dator? nej
d) Stereo? Nej
e) Telefon? nej
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gården utanför, hus.
8. Vad gör du oftast i ditt hus?
allt som man gör i ett hem.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min sambo.
10. Favoritpryl i hemmet? Hmm.


Blandat
1. Vad heter din morfar? Hette Nils.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Läppsyl, små pengar.
b) Jobbväska just nu? -
c) Handväska eller liknande just nu?
plånbok,almenacka,vantar.
3. Vad är du beroende av? Sötsaker. ( usch )
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Det varierar, just nu LYPSYL.
6. Vad tror du på? -
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. Vad köpte du senast? Blöjor.
9. Har du nåt husdjur? Nej.
10. Vad bor du i? Lägenhet.


Grejer
Plånbok: en svart.
Tandborste: en rosa.
Smycken: 2 halsband, örhängen.
Solglasögon: Använder inte sånna.
Underkläder: bh o hotpants.
Nagellack: använder aldrig det.


De var de det, såå tråkigt man kan ha, så man svarar på sånt här skit.

 
 
Elin

Elin

5 november 2008 18:03

I måndags så va jag i Gävle :) Hittade du nått skoj på shoppingen då? :) puss

http://ellee.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards