Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Kanon helg.

Av J B - 30 november 2008 16:39

Fredag kväll var super skoj, bra mat o dricka o trevliga människor.

Jag vart lite väl fuller där på slutet, så medans de andra traska vidare så vart de lite mat o sen taxi hem.

Upp tidigt på lördagen, men de var inga som helst problem, vid 7 lämnade vi Karlstad. Dock sov jag väl i stort sett hela vägen ner så var inte så bra sällskap åt min älskling.

Väl framme, så letade vi parkering. De var ju super mycke folk o jag trodde ärligt jag skulle dö då jag såg kön, i 1 timme fick vi stå i kö innan vi kom in. Gick runt där några timmar för att sen gav vi upp. Var ju så trötta. Så åkte o checka in på campingen o sen vart de middag ute. Resten av kvällen låg vi o myste i husvagn som vi hade hyrt. Super myys.

Vart även en vända in imorse innan hemfärd för att kika de vi inte orkade igår. På vägen hem stannade vi även till i Gällstad. Nu har vi nyligen kommit hem och snart kommer fisarna hem, så man får mysa med dem innan läggdags. Jobb/dagis imorrn igen.

Ska dricka lite glögg o äta lussebulle o pepperkakor tänkte vi när fisarna är hemma. Längtar efter dem!


När vi stod i kön igår så såg jag bekanta ansikten, träffade på Helena o hennes man, och ett barn. Så de var riktigt skoj att träffa dig vännen irl, så länge som vi pratat på internet. <3

 
 
Elin

Elin

30 november 2008 19:27

Låter som en kanon helg ;)

http://ElinsLiv.bloggspace.se

 
Lisa

Lisa

1 december 2008 10:37

Det låter som du har haft en underbar helg :) Skönt det! kramar.

http://fliza83.blogg.se

 
Lotta

Lotta

1 december 2008 10:49

Vad roligt med Ullared..hittade ni nå skoj då? :)
Ska nog ta en tripp dit nåt tag vi med tänkte jag :) men Patrik tycker säkert annorlunda då han hatar att gå i affärer haha. ;)
Kram

http://Liz83.blogg.se

 
Elin

Elin

2 december 2008 19:58

Åhh va gott med lussebullar :D puss puss sötis

http://ellee.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards