Alla inlägg den 5 februari 2008

Av J B - 5 februari 2008 18:15

Är ett ord som används ofta från Oliwer då man säger till han sånt han inte får göra. Dumma dig, och låt mig vara.

Vi tog oss en promenad tidigare, gick och hämta ut ett paket som från tradera, tröja + byxa från Eckö. Handlade lite mat, gick förbi och köpte sallad till mig o älsklingen. Sen bar de av hemåt, allt som allt vart promenaden 1h och Oliwer var duktig o gick hela biten, så han lär somna gott ikväll. Just nu kikar de på bolibompa, sen är de dags att göra dem klara för kvällen. Ska smarra semla senare oxå.


Då har man hunnit uppdatera 2gånger idag på nya bloggen. :)

Kommentarer uppskattas alltid, så är ju skoj om ni lämnar när ni endå läser, kul att se vilka som är inne o kikar.




Av J B - 5 februari 2008 15:21

Då har även jag skaffat mig en blogg, får väl se hur aktiv jag är och skriva här, eller om de blir som vanligt att blogga på lunarstorm. Men börjar ärligt trötta på lunarstorm.

Dagen idag har barnen vart på dagis mellan 9-12. Jag passade på att träna medans, och var iväg o handla. Semlor till oss alla givetvis. Så blir till att käka dem efter middagen.

Saknar min älskling med, som förhoppningvis är på väg hem från Örebro nu med sin nya bil som han vart och köpt.


Niklas, Oliwer & Melanie är kärlek! Ni betyder allt! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards