Alla inlägg den 8 februari 2008

Av J B - 8 februari 2008 15:05

Vad illa jag mår, skjut mig någon. Orkar inte med detta.

Oliwer har sovit nästan 3timmar nu, vilket är helt ok eftersom vi endå inte gör nå annat än att vara hemma o de är inte friska. Så de får vara uppe längre ikväll om de orkar det, blir själv ikväll iallafall eftersom älsklingen har hockeymatch. Tror dock han vaknade på fel sida, han är bara sur o klagar över hur ont han har i munnen. Så han vill inget äta o bara skriker. De sista tänderna håller på att komma.

Melanie har fått behålla de lilla hon ätit idag vilket är kanon skönt. Så hoppas de hon hade i natt är de enda som kommer av denna magsjuka.


/ J.

Av J B - 8 februari 2008 09:10

Ja de kan man lugnt säga att jag haft, för de första så har Oliwer drömt en hel del o pratat i sömnen o gråtit massor, höll på att bli tokig där ett tag. Sen vid 02 vaknade jag av att Melanie gallskrek, fattade på en gång att magsjukan kommit till henne. Mycke riktigt hon satt i sängen jätte lessen o helt nerspydd, var bara att ta upp henne, sätta henne i badkaret o ta av henne pyjamsen o duscha av henne, sen att bädda rent i sängen. Hann sen lägga mig i några minuter för att sen skrek hon igen, var de samma visa igen. Tyckte så synd om henne. Hon har ju aldrig haft magsjuka. Sen har de inte hänt nå mera sen inatt, får ser hur dagen blir? Oliwer är enbart dålig i magen nu, skönt att slippa båda som spyr samtidigt. Men frågan jag ställer mig, NÄR ska jag få skiten? Eller kommer jag klara mig ? Jag borde väl endå ha fått den nu tycker man? Illa som fan mår jag och så ont i magen :(


Nu ska de fixas frukost till mig o Oliwer, Melanie har nyss fått lite blåbärssoppa. Men hon var inte så pigg på att dricka.


Niklas, Oliwer & Melanie är allt! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards