Alla inlägg den 19 februari 2008

Av J B - 19 februari 2008 11:48

Ja de visade det på ena örat, sen var han väldigt rosslig.

Så fick både pencilin & mollipect. Så nu hoppas jag att de blir någorlunda bättre tills natten. Precis lagt Melanie & Oliwer har lagt sig på soffan vilket jag med ska  göra, för jag ska med vila/sova.

Saknar min älskling, kändes otroligt tungt att inte ligga breve han i natt när jag sovit inne hos Oliwer. <3



Ni är för dåliga att kommentera tycker jag! De är många som kollar in bloggen varje dag, så svårt är de väl inte att lämna en kommentar?

Av J B - 19 februari 2008 08:24

Ja minst sagt, Oliwer började igår kväll runt 22 att klaga på öronvärk, fick alvedon o när de verkat så sov han 1½ timme, sen har de vart gnäll, gråt o han har inte kunnat legat still utan legat o snurrat o haft ont. Vid 03:30 la jag mig inne hos han då jag vart upp gång på gång. Så vi har väl sovit 3 timmar inatt jag o han. Jag är verkligen helt färdig, vill bara skjuta mig själv. Jag är såå trött. Så nu har vi ringt o fått en tid hos doktorn, ska dit 10:30 Jag är så trött så jag vet inte hur jag ska orka med denna dag, de är bara gråt hela tiden ;(


/huvudvärk & sjuk.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards