Alla inlägg den 12 februari 2008

Av J B - 12 februari 2008 12:49

Lämnaden barnen på dagis imorse vid 9, sen åkte jag direkt till gymmet. Vart uppvärmning på 10min, gym 50min för att sen avsluta med 20min på crosstrainern ( stavning? ) Var alldeles mör i kroppen efter det, så de var skönt. Handlade lite för att sen bara åka hem o lämnade det för att gå ner o hämta barnen ( kl. 12 ) Så nu sover de och jag äter lunch sen blir de en varm dusch.

På dagis berättade det att de fått skicka hem barn idag igen för magsjukan, en som inte vart helt hundra från förra veckan, hur fan kan man då skicka dem till dagis igen? DUMMA IDIOTER! Håll barnen hemma om de fortfarande mår dåligt, istället för att riskera att alla barn blir smittade igen, så ingenting förvånar mig att barnen får magsjuka igen, och då bryter jag ärligt talat ihop, för så jävla skoj är de fan inte att ta reda på skiten.


Har inge mer jag vill dela med mig av! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards