Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Gött mos.

Av J B - 14 januari 2009 18:21

Kanske skulle ta o skriva om dagen?

Mamma hämtade upp mig efter jag lämnat av barnen på dagis, sen bar de av till sjukhuset. Arbetsterapeuten som jag träffade var bra tyckte jag, vi pratade och hon kollade på handen/fingrarna och testade lite o konstaterade att detta inte alls kommer bli lätt. Då de gått så pass långt tid o så fort hon drog vissa saker mellan fingrarna så stack de i hela handen o de är inte en skön känsla överhuvudtaget. Så enligt henne o de schema jag skulle pröva på så ska jag sitta med den där tussen som har en mjuk sida o en hårdare i 10minuter 4gånger om dagen. De är bara att glömma att jag kommer fixa det, de finns inte o de märkte hon. Då jag gjorde en minut med den mjuka sidan o fick sjukt ont. Så hon skulle skriva tillbaks till läkarn som fixade remissen till arbetsterapin och att de fick skicka mig vidare till smärtkliniken, så vi får se vad som händer, ska iallafall försöka träna o sen ska jag komma tillbaks i början på februari.


Sen släppte mamma av mig på friskis&svettis, så tränade o slutligen solade. Bar sen hemåt för att stoppa något i magen o hämta barnen, hem o ge dem mellis och sen gav jag mig ut på en långpromenad, riktigt kallt men så skönt att röra på sig.

Nu ska snart barnen göras klara o sen ska de i säng, då jag ska börja jobba redan imorrn, äntligen. Som jag längtat!!


Dags att runda av, vart en lång blogg idag.

[ vink ]

 
 
Lotta

Lotta

15 januari 2009 08:18

Tråkigt med handen då! :( Jo det är bra med oss..trött är jag bara. Längtar till sommaren! :) Kram

http://Liz83.blogg.se

 
Lisa

Lisa

15 januari 2009 13:04

hoppas att det ordnar sig med handen, jobbigt det där med :( kramar.

http://fliza83.blogg.se

 
fia

fia

16 januari 2009 21:36

låter inge kul me handen, ja håller tummarna att de komer bli bra, vad ska ni göra i helgen då ?

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards