Alla inlägg den 4 april 2009

Av J B - 4 april 2009 19:16

Imorse när klockan ringde så var jag riktigt trött, tog långt tid innan jag gick upp, så de slutade med att jag gjorde mig bara klar och sen åt jag frukost på jobbet. Vart en väldigt seg idag och mycke stress och de har känts i mitt huvud idag. Slutade vilket fall vid 14, och då sov mina fisar när jag kom hem. Så slappade lite i soffan och sen väckte jag dem. Åkte iväg och handlade inför grillningen och sen lördagsgodis, vart även påsk fjädrar så när vi sen kom hem så gick vi ut i skogen och plockade ris. Stannade ute en stund i de fina vädret, för att sen gå in och fixa riset. Svärmor och Torbjörn kom förbi på en fika och så fick vi en förlovningspresent. Tack snälla ni. <3

Gud så gott de var med grillat idag, ska snart inta soffan och kika på robinson och äta godis.


En tanke idag slog mig att idag för 4år sedan så var Oliwer beräknad. Men ingen Oliwer ville väl titta ut då, kan inte fatta att tiden har gått så sjukt fort. Han fyller snart 4år.


All kärlek till min familj. <3

Ovido - Quiz & Flashcards