Alla inlägg den 11 april 2009

Av J B - 11 april 2009 21:54

Vaknade vid 08:30 imorse och kunde inte somna om, så gick upp och slappa lite. Sen vart de frukost, vi drog sen vidare ut och ner på stan. Underbart väder har de vart hela dagen. Vart lite shopping och sen lunch på stan, för att slutligen åka hem då min lillfis skulle komma hem. Då vart de påskäggsjakt och lite mys, för sen skulle jag vidare till jobbet vid 16. Så har inte hunnit träffa min storfis sen i torsdags, får mysa extra mycke imorrn efter jobbet. Slutar ju 14 imorrn och sen blir de påskmiddag hos svärmor. Hoppas på lika underbart väder imorrn som de vart idag.


Min fot och hela mitt underben har inte lagt sig från svullnaden ännu och de har blivit mycke värre, och de är massor med vätska, ont som tusan när jag går och de ömmar rejält i hela tatueringen men värst är de nertill. Detta känns inte alls bra, något orolig vill jag lova.


Snart dags att lägga sig så jag orkar upp imorrn, nu ska foten i högläge.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards