Alla inlägg den 7 april 2009

Av J B - 7 april 2009 16:26

Inatt vaknade jag vid 02:30 och hade as ont i mitt öra och halsen ska vi inte ens tala om, så var tvungen att gå upp. Hade skit svårt att somna om sen.

När klockan ringde imorse så kände jag inte av örat som inatt, men halsen var alldeles tjock och hela dagen har jag vart hes. Så idag är jag inte alls fit for fight, kände de i kroppen att de var på gång att bli något. Som tur var så hade jag ett kort pass idag, slutade 11.15 och har inte haft så mycke att göra idag. När jag sen slutade så hämtade älskling upp mig och vi åt en lunch/fika på stan. Kikade sen runt lite och bara slappa, äntligen köpt mig en ny vårjacka med så nu är jag nöjd. Hämtade sen hem fisarna och mer än så har de inte blivit, har legat och slappa i soffan. Har ingen som helst ork, så inväntar maten som älskling håller på att fixa, sen ska han iväg på fotbollsmatch och barnen ska lägga sig tidigt och jag ska slappa i soffan och kika på hockeyn.

Ovido - Quiz & Flashcards