Alla inlägg den 9 april 2009

Av J B - 9 april 2009 21:15

Idag har vi vart ute från 12-20. Oliwer åkte vid 11:30. Sen gjorde vi oss klara för ett stopp ute på Toys R us, hittade lite påskägg och till innehållet där i, även present till Melanie som hon ska få då Oliwer fyller år. Men hittade inte ett skit till Oliwer där inne, finns inge skoj alls, drog iväg på nästa och hitta en sak bara. Så måste ut innan onsdag igen, tycker de är såå svårt, för bilar har han massor av men de är i stort sett de enda han leker med hemma o allt som tillhör det med traktorer och sånt. Så vi får se vad jag hittar på?

Sen tog vi en tur ner på stan och tog en fika på Waynes och slutligen fick Melanie somna i vagnen och sova middag. Gick mest runt och kikade lite, hämtade ut biobiljetterna tills imorrn. Sen började klockan närma sig 16, så då var de dags att bege sig mot tatueran. Skapligt nervös var jag. Kan lova att de gjorde riiiktigt j-a ont .. men jag vart såå himla nöjd när allt var klart.

Mötte sen upp mina älsklingar på torget där de var massor med folk som hyllade FBK. Stod där en stund och kollade, för att se bege oss mot bilen. Vi skulle egentigen handla med oss mat hem men de slutade med att vi stannade kvar och åt där. Så väl hemma igen, så är vi alla trötta o sluta.

Skulle ta bort bandet över tatueringen och de hade gått rakt igenom med blod, så de var såå jobbigt att ta bort de, de satt fast o gjorde as ont. Alldeles svullen är jag över min gamla tatuering och fått blåmärke och de är blod så på bilden ser de inte alls bra ut just nu, men de kommer en bättre bild då allt är färdigläkt.


Ska bege mig till soffan och sen blir de sängen, ska ju jobba imorrn.

Mysig dag har de vart. All kärlek till min familj! <3


Före & sen efter.


Av J B - 9 april 2009 09:42

Glad påsk på er ;)


Skönt med lite sovmorgon imorse, men är ganska så trött iallafall.

Nyss ätit frukost allihopa tillsammans, så ska snart packa ordning Oliwers ryggsäck och älskling ska ner till dagis och hämta stövlar och sånt till Oliwer. Svärmor kommer hit vid 11:30 och hämtar Oliwer, sen kommer han komma hem på lördag igen. Vi ska sen ner på stan och köpa present till nästa vecka och fixa med påskäggen och slutligen ska jag tatuera mig.

Vi hörs till kvällen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards