Alla inlägg den 19 april 2009

Av J B - 19 april 2009 15:01

är bara förnamnet vad jag är just nu, trött som tusan och idag är huvudvärken mycket jobbig. Vi åkte ut till mamma en sväng tidigare, så vi köpte med oss fika för att fika och busa där ute. Stoffe skulle få några tvspel av bror, så vi vart kvar där ett tag, mycke bus och hopp på studsmattan. Innan sen pappa och mina syskon skulle åka hem så stannade vi på MAX för att käka och nu har de åkt. Barnen är lika trött som jag, så ska försöka hålla dem vakna så länge som de bara går, då vi endå ska upp tidigt imorrn så spelar de ingen roll om de somnar tidigare än 19. Jag vill helst av allt bara gå och lägga mig en stund, men de funkar ju inte riktigt.

Älskling är inte heller hemma, är uppe och hjälper sin pappa, får se när han kommer hem. Saknar han otroligt mycke.

Av J B - 19 april 2009 09:26

Vilken bra dag de var igår ..

När kvällen kom så började Melanie fråga efter sina nappar, sen vart hon lessen och frågade flera gånger, men sen somnade hon på en gång, så de gick fin fint. Inatt har jag inte alls sovit bra, haft Melanie mellan oss och hon ligger ju inte still för fem öre, men så är de när vi är flera här. ;) Nu är iaf barnen ute och leker med mina småsyskon, super fint väder.

Ovido - Quiz & Flashcards