Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Trött & Seg.

Av J B - 19 april 2009 15:01

är bara förnamnet vad jag är just nu, trött som tusan och idag är huvudvärken mycket jobbig. Vi åkte ut till mamma en sväng tidigare, så vi köpte med oss fika för att fika och busa där ute. Stoffe skulle få några tvspel av bror, så vi vart kvar där ett tag, mycke bus och hopp på studsmattan. Innan sen pappa och mina syskon skulle åka hem så stannade vi på MAX för att käka och nu har de åkt. Barnen är lika trött som jag, så ska försöka hålla dem vakna så länge som de bara går, då vi endå ska upp tidigt imorrn så spelar de ingen roll om de somnar tidigare än 19. Jag vill helst av allt bara gå och lägga mig en stund, men de funkar ju inte riktigt.

Älskling är inte heller hemma, är uppe och hjälper sin pappa, får se när han kommer hem. Saknar han otroligt mycke.

 
 
fia

fia

19 april 2009 20:51

ja de vet jag =) jo de är så gott me bullar tror ja bakat 200 st i dag =)

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla

20 april 2009 08:57

Hoppas din huvudvärk blir bättre så du slipper gå runt med den hela tiden :(

 
Elin

Elin

20 april 2009 20:38

Åhh TACK sötis =) puss

http://ellee.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards