Alla inlägg den 6 april 2009

Av J B - 6 april 2009 16:05

Som inte gillar att folk läser deras bloggar utan att kommentera någongång tex, men själv är personen i frågan ur kass på att skriva kommentarer, så varför ska en annan lämna då när man läser när man aldrig får något tillbaks?

Bland annat så jag funderar på det, men de finns fler saker jag tänker på med. Varför är de alltid bara jag som ska höra av mig? Hör inte jag av mig då hör jag ingenting. Märkligt hur en del funkar?! Men men, de är väl så de är?


Idag vilket fall så har jag jobbat till 14, hämtade hem fisarna på dagis och vi gick hemåt, jag gick in och fixa mellis medans de väntade på gården. Så åt vi ute och sen har vi lekt, alldeles precis kommit in och nu ska man börja tänka på mat! Usch, jag är så less på mat, så less på att hitta på olika att äta, någon som har något gott recoet som ni kan tipsa om?


Denna vecka kommer att bestå av jobb, 4dagar till iaf som de ser ut nu.

Oliwer kommer åka till svärmor på torsdag-lördag. Hon ringde för nån vecka sen och ville låna ett barn de dagar, så får han även leka med Engla som hon även ska ha.

I samma veva så ringde mormor och ville låna ett barn fredag-lördag så Melanie åker dit på fredag då mamma skulle låna Ludde över natten med. Så nu blir vi barnfri fredag-lördag. Så vi ska passa på att gå på bio och hitta på något skoj.

Ska även tatuera mig denna vecka, längtar.


J N O M - De är kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards