Alla inlägg under januari 2010

Av J B - 20 januari 2010 08:14

för det är min födelsedag, hurra hurra hurra.

Även ett stort grattis till sötaste Molly på sin 1års dag ;)

Min storfis Oliwer har även namnsdag idag ( Zebaztian ) Så grattis till oss ;)


ÄNTLIGEN har det gått 48timmar sen magsjukan sist, så nu är vi friska.

Nu ska bara min förkyldning släppa så är allt bra.


Dags för frukost, sen iväg och handla lite gott.


Av J B - 19 januari 2010 16:26

Tills på lördag, ge mig det NU tack!

Ska bli grymt skoj! ;)

Av J B - 19 januari 2010 11:33

Tok förkyld är inte skoj, men magen mår bättre idag och även Oliwers, så nu hoppas jag att de inte blir något idag. Imorgon bitti har de då gått 48timmar så tänkte jag vi skulle ut .. fyller ju år imorgon, så får se om de blir att köpa en tårta eller baka en? Vi får helt enkelt se imorgon vad jag orkar med.



Av J B - 18 januari 2010 09:09

JAG ORKAR INTE MERA!!

Trodde jag skulle få åka och jobba till kvällen, men nejdå!

Oliwer har besökt toan igen nu på morgonen och även jag ;(

Gör så j-a ont i magen så fy faan.

Blir hemma denna vecka med. Blir en såå otroligt fin lön i februari, eller inte!!

Tur att jag får ut en kanon lön denna månad så jag kan lägga undan massor.


Nej återgår till att bara slappa ;(

Till helgen ska vi då vara friska!!!

Av J B - 17 januari 2010 12:42

Det har vart en väldigt tråkig helg, men idag mår jag lite bättre, men fortfarande ont i magen. Städat lite här hemma idag, skönt att få bort all magsjukeskit baciller.

Längtar redan tills nästa helg.

Av J B - 16 januari 2010 17:38

De började göra så jävla ont i magen igår kväll, så la mig och legat och snurrat och vaknat och somnat om vartannat.

Vid 02 bröt min magsjuka ut, värsta jag vart med om. Sen har jag knappt sovit på hela natten då magen värker nåt så hemskt.

Så har legat precis hela dagen, även hjärtat har super ont i magen och fått besöka toan. Barnen är ännu dålig i magen, jag orkar inte mera.

Är totalt orkeslös, feber och värk i kroppen, ont i halsen, snorig och toppen på allt så har min visdomstand börja krångla.


Så idag har de vart en riktig skit dag minst sagt, dags att runda av här, orkar inte sitta upp. :(

Av J B - 15 januari 2010 17:46

Med grädde och jordgubbar blir de till kvällsmys ikväll. Längtar redan.


Vi har haft en otroligt slapp dag idag, kikat på film och barnen lekt i omgångar. Sovit har vi även hunnit med.

Oliwer hade en lindrigare variant än Melanie, spydde en gång igår och var på toa gånger.


Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan, ha en trevlig kväll.

Av J B - 14 januari 2010 15:34

Då har magsjukan även kommit till Oliwer som jag nyss tagit reda på och in i duschen. Båda två är dåliga magen med, inte skoj.

Jag mår fruktansvärt illa, så snälla ge mig skiten så jag slipper må illa och ha så ont i magen .. jag vill inte mera nuu.



Ovido - Quiz & Flashcards