Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

Kalas dagar.

Av J B - 3 juni 2010 09:21

Vilket väder vi fått.

Igår var vi ute mellan 10-20. Först ut var mariebergsskogen med Camilla, hennes kompis och barnen, var där flera timmar och barnen lekte, vi kollade på djuren och dem tog sig även premiärdoppet i sjön. Utan badkläder och handduk men de gick fin fint de med ;) Vart sen en promenad in till stan och vi köpte lunch och gick och åt hos mormor och sen gick vi vidare till lekplatsen och var där ett tag. Sen gick vi vidare till hjärtats jobb och mötte upp han när han slutade. Vidare till skoghall för tårta då Katrin fyllde år. Så där var vi i flera timmar och barnen busade. Så 20 igår var vi hemma igen. Var en lång dag men en bra dag. Fick även massa färg på mig, så jag är röd idag.


Kalas väder även idag, vi ska väl ut och leka här hemma idag. Jobbar ju kvällen sen .. sen är jag ledig hela helgen. Hoppas att vädret nu håller i sig så vi kan åka iväg till stranden ihelgen.


 
 
Emelie

Emelie

3 juni 2010 09:58

Vilken perfekt dag :)

http://familjenbrocka.blogg.se/livet

 
Lotta

Lotta

3 juni 2010 11:27

Hej! Vet inte om jag svarat dig men jag gör det igen i så fall *virrig* ;).
Jo vi mår bara bra vi i sommarvärmen!!
Hoppas ni mår bra med och att värmen håller i sig i helgen med !! Kram!

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards