Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Sjukskriven / bmbesök.

Av J B - 29 juni 2010 15:44

Vi tog oss en tur till ikea, barnen ville leka i leklandet där medans vi gick runt men vi visste ju vad vi skulle ha så de gick endå rätt snabbt. De har ju circuspriser nu så vi passade på att köpa en säng till bebis som dem sänkt med 600kr. Såklart man passar på.

Sen åkte vi till mariebergsskogen och stannade en stund tills jag skulle iväg. Mamma var kvar där med barnen och lekte.


Hos läkarn gick det bra, jag är numera sjukskriven 100% med order att vila.Så är det tills den 16juli, sen ska jag ta ut föräldradagar som jag har på Oliwer kvar fram till 6aug, sen går HPn in den 7e aug. Känns otroligt bra.

Så de var min sista jobbarkväll igår, vilket känns både bra och dåligt. Men jag känner att jag behöver vila.

Bmbesöket gick bra det med, fick lyssna på bebisen hjärtljud, de pendlade en del men de slutade på 120slag. SFmåttet är 26.


Nu ska jag inta soffan med barnen och kika på film innan vi ska sätta igång med maten, sen är de tänkt att vi ska ner och kika lite på hjärtats match.


JNOM+bebis=kärlek!! <3

 
 
Ingen bild

Mormor

29 juni 2010 20:46

Det var en mysig dag, lite varmt fast det var dis!
Hoppas du tar vara på dagarna och vilar.....lite lagom med motion är att se barnen leka....lol
Kramiz till er alla

 
Hellyh

Hellyh

8 juli 2010 12:09

Så roligt med Ikea ju! Vad blev det för säng? =)

http://hellyh.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards