Alla inlägg under juni 2010

Av J B - 1 juni 2010 19:45

Mamma kom och hämta oss vid 10 och sen följde vi med henne till sjukgym och sen åt vi lunch på bergvik, och de vart även shopping för min del. Vart 3 mammaplagg och sen köpte jag vanliga kläder fast tog en större storlek. Så nu har jag lite ombyten, märkte dock när jag kom hem att jag tagit tights med hel fot istället för leggins så de var väl inte skoj. Vart även storhandling på bergvik. Väl hemma och packat upp allt så tog vi bussen ner på stan för att möta upp Emma. Lämnade tillbaks tightsen och sen gick vi och åt. Invigde maten på harrys för denna sommar, så gudomligt god sallad.

Barnen åt pannkakor, eller ja Oliwer. Melanie fjanta väl som vanligt, hon har vart helt bedrövlig hela dagen och nu i 40min har hon vart helt hysterisk. Jag orkar helt enkelt inte med detta, att tjejer kan vara SÅÅ jobbiga. Aldrig vart med om värre. Så jag är rejält sliten och trött. Man blir inte annat än LESS!


Orkar inte heller skriva något mera .. Usch.

Av J B - 1 juni 2010 08:41

Hoppas det blir en fin månad, fast jag tycker redan de är för varmt. Snacka om att klaga, när de regnar vill man ha fint och när de är fint och varmt då är de jobbigt. Tror detta kommer bli en tung sommar för min del. Solen skiner för fullt ute idag med. Om några timmar ska vi iväg med mamma till bergvik, jag måste ha lite nya linnen och några korta byxor och sen ska vi storhandla. Sen får vi se vad vi hittar på?

Ovido - Quiz & Flashcards