Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Magsjuka.

Av J B - 6 februari 2008 15:44

Kom och hämta mina fisar vid 12, då de berättade att Oliwer klagat över ont i magen och sagt att de här är inge bra, heller inte ätit nån lunch, vart dålig i magen. Så när vi kom hem så slocknade han på en gång och sov 1½ timme. Men trots han sov så länge så la han sig i soffan och var helt slut, vi kikade på byggare bob och bara myste. Melanie har precis vaknat efter att sovit 3timmar. Märkte på Oliwer att han betedde sig konstigt, han gick ur soffan och såg verkligen spysjuk ut, mycke riktigt, vi hann precis in på toan då allt bara kom ur han! ;(

Jag har mått konstigt i magen hela dagen, känt att de vart något på gång, så vi lär alla få den här skiten, vilket jag rent ut sagt hatar. Magsjuka är nåt av de allra vidrigaste som jag vet.

Så min Core träning får jag vänta med tills nästa vecka. Tråkigt men sant.

Älsklingen skulle köpa sockerdricka och blåbärssoppa med sig hem när han slutar. <3


I HATE THIS F*CKING SHIT!

 
 
Ingen bild

Emelie

6 februari 2008 16:07

Åh, humman. Krya på er !

 
Helena

Helena

6 februari 2008 16:33

Huga ! Krya på er !

http://soderbona.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia & Ebba

6 februari 2008 20:34

jag håller med dig, magsjuka är riktigt vidrigt! krya på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards