Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

080221 Kalas.

Av J B - 21 februari 2008 21:11

Idag har vi mest slappat faktiskt.

Vart iväg till Isac oxå som fyller 3år idag, så spenderade några timmar där med bus, tårta o korv med bröd! ;) sen var de bara hem o göra barnen klara för sängen då de var trötta.

Jag själv har hållt på med alla auktioner som gått ut på tradera idag så nu är de klart. Skönt att få in extra pengar! ;) Blir nu duschen o sen krypa ner i soffan hos min älskling.

 
 
zalina

zalina

21 februari 2008 21:27

ååå skulle oxå behöva sälja lite skit!! :) men har aldrig sålt nå på tradera, är det krångligt?
Känns som jag aldrig kommer bli klar!! klockan är halv 10! & jag har massa blött tvätt, långt ifrån klar! har inte ens börjat packa grejerna vi ska ha med imorrn! har inte ens hunnit duscha efter träningen än... går bara & plockar & rensar bort grejer & dammar & fixar & trollar bort sladdar som ligger hela golven :) ha det gött:)

http://zalinakarlsson.blogg.se

 
Ingen bild

Niklaz

21 februari 2008 21:41

Looove!

 
Mia

Mia

21 februari 2008 21:47

Visst är det bra med tradera :) Perfekt i slutet av månaden när pengarna börjar sina haha. Vilka sötnosar till barn du har. Växer som ogräs :)

http://MiaHansback.blogg.se

 
Ingen bild

christine

21 februari 2008 23:05

oh vad heter du på tradera?

 
zalina

zalina

22 februari 2008 09:43

ja jag lär ju ta & sätta mig in i det :) haha Vi ska trängas med Lukas i hans ETTA! haha så bli spännande! & min dator funkar inte på hans internet! det är helt stört! så jag kommer klättra på väggarna & dö! & stackars tilde.. haha äh, kanske blir mysigt, få väl passa på att gå ut om det skulle bli finare väder?!, ska du göra i helgen dÅ?

http://zalinakarlsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards