Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

jag orkar inte mera nu ;(

Av J B - 7 januari 2009 20:45

De hela skiten började ju om imorse igen, hade/har så rysligt ont när jag andas och hostan ska vi inte ens tala om. Var inte alls pigg när mamma kom o hämta upp o körde till polisen. Försökt ringa läkarn hela morgonen, men bara upptaget, fick tag i dem efter lunch iallafall så jag fick mig en tid. Vilket visade sig vara att jag åkt på luftrörskatarr, hade inte gått så långt som lunginflammation, tack o lov, men de var på gränsen. Så nu ska jag äta en kur pencilin och så fick jag Mollipect. Nej nu orkar jag inte sitta uppe mera, är alldeles orkeslös o värk i hela kroppen av denna feber med ;(


Jag orkar inte mera nuuu!!

 
 
Ingen bild

Emelie & Nellie

7 januari 2009 21:35

ojdå, varför polisen, något som hänt?

Krya på dig gumman!

 
Lisa

Lisa

8 januari 2009 09:30

stackare :( krya på dig!! kram.

http://fliza83.blogg.se

 
Lotta

Lotta

8 januari 2009 13:57

Det är nog 17-18 mil dit så kanske 2 timmar tar det ;)
Fortfarande sjuk? Stackare!Krya på dig! Kram

http://Liz83.blogg.se

 
Lisa

Lisa

8 januari 2009 15:44

Det e bra att du e inne och försöker bli frisk först.. det måste man! Ta hand om det i första hand.. men jag förstår dig, man blir tokig! Jag blir tokig av att vara hemma bara fast jag kan vara ute med.. Drygt är det! Nä, man skulle vara frisk och RIK :) Det hade vart underbart det! Ha en fortsatt bra dag/kväll! kramar!!

http://fliza83.blogg.se

 
Nina

Nina

8 januari 2009 18:09

Vad jobbigt, hoppas du blir frisk snart :)

http://ninawikizz.blogg.se

 
fia

fia

8 januari 2009 20:54

usch luftrörskatarr fick ja precis inna ja skulle föda casper nästan, var skit rädd att ja inte skulle orka me förlossningen, för fy fan vad jobbigt de var, hosta ju sönder mej, , hoppas medecinen hjälper, kovepenil va, fick mollipekt ja me, Krya på dej nu,

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emelie

9 januari 2009 14:47

Tycker så synd om dig gumman, men nu har du fått pencilin hoppas att du blir bra snart. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards