Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Lovely - Tatuering.

Av J B - 3 april 2009 13:16

Var för några dagar sen och köpte mig nya skor, och efter användning av dem här hemma så har jag känt att jag skulle behövt en halv storlek till så var ner och skulle byta dem idag. Men såklart fanns de inte i storlek, så fick byta skor. Men dessa vart bra dem med, men hade hellre velat haft dem jag köpte från början, men man kan inte få allt här i livet.

Sen vart de fika och slutligen gick vi förbi hos tatueran, så nu har jag bokat mig en tid på torsdag. Längtar som tuusan.

Precis kommit hem, så nu lgger barnen. Jag ska försöka vila en stund jag med, så jag orkar jobba mellan 16-21.30 Trodde att huvudvärken skulle släppa lite iallafall när jag slutat med medicinerna, men det har den inte gjort, så måndag ska jag ringa om en tid för en kontroll igen. Jag orkar verkligen inte gå såhär.

 
 
Lotta

Lotta

3 april 2009 13:44

Japp det gjorde vi men det va svårt att se sa hon..hon va inte säker så då ville vi inte veta! :)
Men konstigt att bli framflyttad 17 dagar när jag vet när jag hade senaste mens osv...kan icke stämma ;) då skulle jag ha plussat 5 dagar efter att bebisen blivit till i princip haha..jo men visst! fick du framflyttat bf nån gång? Tog ni reda på könet senast? :) Hoppas ni får en mysig helg! Kram

http://Liz83.blogg.se

 
Lotta

Lotta

3 april 2009 15:15

oj 20 dagar? Fick du på bf sen eller fick du före? eller efter? ;)
Jo den va ju liten för den veckan så det va ju därför..men måste alla bebisar vara lika stora tror du? Noah va ju liten när han föddes :P...så jag tänkte om den här bebisen ligger efter lite med längden :). Kram

http://Liz83.blogg.se

 
Ingen bild

Emelie

3 april 2009 16:28

det är ingen fara. du har inte varit nå elak, jag är lite sårad för andras kommentarer så man tappar liksom lusten lite.. det har varit tungt nu många månader så jag känner mig lite nere så det låter väl värre än vad det är.. Men samtidigt har all smärta varit värt det för jag fick ju världens goaste prins=)

 
fia

fia

3 april 2009 23:01

ja så brukar de vara då mna ska byta någe , antingen slut eller fel stoleker, de är så typiskt =) tycker så synd om dej och huvet *ler* hoppas de släpper snart,
trevlig helg

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

4 april 2009 09:03

Va jobbigt att behöva gå runt med huvudvärk så ofta :( Hoppas verkligen att det går över snart!! puss o kram

http://ellee.devote.se

 
Ingen bild

Linda

4 april 2009 09:46

vad blir det för tatto då?:)

 
Mia

Mia

4 april 2009 11:23

Såg att du bokat tid hos tatueraren så ny blev jag ju nyfiken, vad blir det för nåt?

http://www.miafredriksson.blogg.se

 
Nina

Nina

4 april 2009 18:53

Vad roligt med nya skor :) Och en tatuering, vad ska du göra för nån? :)

http://ninawikizz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards