Direktlänk till inlägg 13 april 2009

100% Vikariat.

Av J B - 13 april 2009 16:07

Skrev ingen blogg igår såg jag just, vilket fall så jobbade jag till 14 igår och sen åkte vi ut till svärmor och lekte ett tag ute i lekparken för att sen äta middag där. Innan vi sen åkte hemåt så vart de lite handling och sen slappa i soffan på kvällen.

Kände redan igår kväll när jag la mig att de är någon som är sjuk imorrn ( måndag ) att telefonen skulle ringa imorse, vilket den oxå gjorde. Såklart tackade jag inte nej då de är väldigt fina pengar så slutade 14 idag. Jobbat hela påsken o det ger mig en galet fin lön nästa månad. Så imorse på 10minuter så var jag på jobbet från de att de ringde.


När jag kom in på lunch så snackades de lite och från och med imorrn kommer jag gå på ett vikariat på 100% tills vidare, vilket känns oootroligt bra att veta när man ska jobba och följa schema. Så jag är riktigt glad idag! ;)

Efter jobbet hämtade jag upp Emma som följde med mig till Toys R us för att köpa Oliwers sista present, och sen handla.

Så nu har vi gjort mat som vi väntar på, potatitsgratäng och grillat. Muuuums.

 
 
Emelie

Emelie

13 april 2009 17:43

grattis till vik:et.

http://familjenbrocka.blogg.se

 
fia

fia

13 april 2009 20:29

ÅH grattis gud vad roligt !!!!!

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

14 april 2009 10:14

Vad roligt tjejen,GRATTIS!!! :D
Hoppas ni haft en mysig påsk! Kraam

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards