Alla inlägg den 3 december 2008

Av J B - 3 december 2008 11:37

De är hemskt att vara såhär trött, min kropp mår inge bra alls.

Känns som jag håller på att bli sjuk igen ;( Känner mig inte alls på topp, de svider i halsen som jag började känna av igår. Nej fy faan detta är inte skoj alls.


Har barnen på dagis idag, fast jag är ledig. Men har inte alls tagit ut många timmar denna vecka, sen ska man stå o betala för de antal iallafall så de kvittar om jag nu gjort så en dag tycker jag, skulle egentligen iväg o träna idag o även simma tänkte jag, men var så trött så jag gick raka vägen hem efter jag lämnat dem på dagis o la mig. Älsklingen ringde o väckte mig vid 9:30 då var jag helt död, så tänkte jag skulle gå upp så jag kan sova ikväll, men så fort vi lagt på så somnade jag om igen o vaknade åter igen då han ringde strax efter 11. Men då fick jag lov att gå upp på en gång o är fortfarande super trött. Somnade ju även på soffan igår vid 21 så missade ju Desperate housewifes ;(


Vilket fall nu ska jag få i mig nåt, sen när jag hämtar barnen, ska Melanie ha utvecklingssamtal sen tänkte jag att vi blir ute en sväng o åker lite pulka så barnen får leka av sig då snön äntligen är här, de åkte pulka till dagis o imorse o gillade de massor.


Är inte ett dugg avundsjuk på mamma och "pappa", jag lovar. De ligger o gottar sig nere i Dominikanska o får massa sol, medans en annan får vara hemma med snö o slask. Jag vill med iväg o sola o bada! Nu tack!!


All kärlek till min familj! <3

Ovido - Quiz & Flashcards