Alla inlägg den 18 december 2008

Av J B - 18 december 2008 18:06

Vi åkte o hämtade upp Emma vid 10 imorse, kikade runt på stan och hittade julkläderna åt barnen, lite annat smått o gott. Slutligen en super god kyckling/fetaost pasta sallad på Waynes. Sen hade jag tid hos frissan, så Emma lånade barnen och sen kom de bort, men var ju inte klar på långa vägar, så hon körde hem barnen till älskling som vart hemma idag med. 3 timmar sammanlagt tog de hos frissan med både klipp och färgning/slingor. Var tvungen att göra något helt nytt med mitt hår då jag alltid gör samma sak, så förändring vill jag lova att de vart. :)

Nu kikar barnen på bolibompa o sen ska se sova vid 19. Imorrn är de dags för jobb igen, fast jag har lite ont i magen men kan inte bara gå hemma för det. Saknar jobbet faktiskt.

Av J B - 18 december 2008 08:18

Sovit dåligt inatt, så jag är lite trött.

Magen gör inte så ont idag, men tar endå en extra dag från jobbet, ska dit imorrn igen som vanligt. Har ju inte åkt på magsjukan så.

Vi ska snart få i oss lite frukost o sen göra oss klara, ska ner på stan o köpa sista julklapparna o sen ska jag klippa/färga håret, får se hur de blir? Har ännu inte bestämt mig, vill göra nåt nytt känner jag?

Ovido - Quiz & Flashcards