Alla inlägg den 17 december 2008

<3

Av J B - 17 december 2008 18:06

Älsklingar!! <3

Av J B - 17 december 2008 14:46

Som Melanie vaknar torr nu, allt har gått så mycke fortare med henne än när Oliwer började intressera sig för pottan då han var 2år, vi har tagit bort blöjan då hon sover på dagen o allt funkar perfekt, hon är så duktig min stora tjej. Imorse ropade hon på mig att hon ville bajsa, sen var de toan som gällde. Vi har vart hemma idag o bara myst. Min mage mår inte alls bra o är så trött. Så har slappat på soffan hela dagen. Älskling är ju med hemma, då han spydde igår morse o han är sjuk nu.

Så nu sitter man här o ska försöka komma på någon mat att äta, men är inte ett dugg sugen på mat, de tar emot då min mage mår som den gör. Jag är inte heller upplagd för att ställa mig o laga någon mat, de måste gå fort. Vad ska man äta??

Ovido - Quiz & Flashcards