Alla inlägg den 12 december 2008

Av J B - 12 december 2008 22:44

Ja för en timme sen bröt de lugna ut då jag hörde Oliwer skrek o spydde som en gris i sängen, varav Melanie vaknade o vart jätte rädd då hon låg breve han. Så nu går tvättmaskin o jag har bäddat han på golvet, får se hur de blir resten av kvällen/natten. De riktigt kör i min mage efter att hållt på med skiten, men om jag nu åker på skiten som jag nog kommer göra så är jag glad att de kommer NU o inte till jul. Jag rent ut sagt hatar magsjuka!!

De var våran helg de, hade en del planer inför imorrn så nu får vi helt enkelt sitta hemma.


YEEEES! Kevin vann idol!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av J B - 12 december 2008 20:20

Kom ut till mamma o vi gjorde oss lite mat, efter maten så vart de lite barnprogram för att slutligen så hoppade vi i badet ute, barnen fick sätta på sig sina mössor då de kom lite snö. Så de inte går o blir sjuka nu.

Tog oss sen en dusch o poppade popcorn åt dem, åt inte speciellt mycke. De var mmycket trötta, så vi satt oss i fotöljen o myste ner oss alla 3. De gick inte alls länge förens Melanie somnade o kort därefter likaså Oliwer. Hann inte ens börja kika på idol, så nu sitter jag här ute hos mamma alldeles ensam. Känner mig otroligt ensam då älskling inte är här ;( Gillar inte alls ensamheten. Men de är bara att bita ihop, han är ju hemma i morrn kväll.

Så nu sitter jag här med datorn i knät o kikar på idol, mumsar lite morötter o blandat till lite dipp och dricker cola light. De är min kväll det. Har även lagt barnen i den stora sängen som annars Oliwer alltid sover i, känns inge bra att lägga Melanie i spjälsängen då hon inte ligger i sån annars. Så i natt blir vi alla 3 i sängen så slipper jag känna mig så ensam.


JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!!!!!


Btw, Kevin ska vinna ikväll!

Av J B - 12 december 2008 15:24

Jobbade som sagt kvällen igår med, så var minst sagt trött efter en delad tur. Så somnade ganska så snabbt när jag kom hem, när klockan ringde imorse så var jag trött, ville bara ligga kvar men de var ju inte att tänka, upp och väcka barnen o käka frukost. Sen åkte vi till dagis och slutligen körde jag älskling till jobb då han inte behöver sin bil. De har åkt till GBG med jobbet idag efter lunch o kommer hem imorrn kväll. Så de känns minst sagt ensamt o tomt, att sova ensam är ingen höjdare. Längtar redan efter dig!!

Vi ska plocka ihop lite kläder o sen åka o handla o bosätta oss ute hos mamma. Skönt med ett hus för sig själv, så vi ska bada, mysa och kika på idol ikväll.

Helgen är jag ledig, kan behövas, då jag från tisdag ska köra 8dagar i sträck med jobbet. Men de går de med.




Ovido - Quiz & Flashcards