Direktlänk till inlägg 12 december 2008

meen åååh.

Av J B - 12 december 2008 20:20

Kom ut till mamma o vi gjorde oss lite mat, efter maten så vart de lite barnprogram för att slutligen så hoppade vi i badet ute, barnen fick sätta på sig sina mössor då de kom lite snö. Så de inte går o blir sjuka nu.

Tog oss sen en dusch o poppade popcorn åt dem, åt inte speciellt mycke. De var mmycket trötta, så vi satt oss i fotöljen o myste ner oss alla 3. De gick inte alls länge förens Melanie somnade o kort därefter likaså Oliwer. Hann inte ens börja kika på idol, så nu sitter jag här ute hos mamma alldeles ensam. Känner mig otroligt ensam då älskling inte är här ;( Gillar inte alls ensamheten. Men de är bara att bita ihop, han är ju hemma i morrn kväll.

Så nu sitter jag här med datorn i knät o kikar på idol, mumsar lite morötter o blandat till lite dipp och dricker cola light. De är min kväll det. Har även lagt barnen i den stora sängen som annars Oliwer alltid sover i, känns inge bra att lägga Melanie i spjälsängen då hon inte ligger i sån annars. Så i natt blir vi alla 3 i sängen så slipper jag känna mig så ensam.


JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!!!!!


Btw, Kevin ska vinna ikväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards